PracaGrupypl.praca.szukanaprogramowanie siecioweprogramowanie sieciowe
    From: "Andy" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: programowanie sieciowe
    Date: Sun, 3 Oct 2004 11:40:13 +0200

    Poszukuję pracy związanej z programowaniem usług sieciowych pod
    linuxem/unixem (pod windą też nie ma problemu :)). Znane mi są również
    zagadnienia związane z synchronizacją i komunikacją międzyprocesową.
    Posiadam specjalistyczne wyższe wykształcenie o kierunku "sieci
    teleinformatyczne" (dyplom uzyskany w WAT - studia dzienne) więc protokoły
    sieciowe też są mi dobrze znane. Najchętniej pracę wykonywałbym zdalnie,
    posiadam stały dostęp do internetu. W godzinach popołudniowych jestem do
    pełnej dyspozycji na terenie Warszawy. Moje pozostałe umiejetności to:

    - bardzo dobra znajomość systemów Linux (preferowana dystrybucja to
    slackware, co nie oznacza, że jak będzie debian to rozłożę ręce :)), BSD
    (tu akurat FreeBSD), Solaris, win2k server na poziomie zaawansowanej
    administracji.

    - znajomość HTML, PHP, Perl, JavaScript, Flash (animacje i programowanie w
    ActionScript) pod kątem wykorzystania tego jako narzędzia do wykonania
    interfejsu do dowolnej bazy danych.

    - znajomość środowisk programistycznych Borlanda i Microsoftu (c++ Builder,
    Delphi, Visual Studio)

    - znajmość zagadnień związanych z projektowaniem systemów informatycznych (w
    oparciu o metodykę RUP-a)

    - znajomość UML

    - podstawy środowiska ORACLE

    - umiejętność sporządzania dokumentacji

    - bardzo dobra znajomość języka angielskiego ( póki co potwierdzona tylko
    kwitkiem wystawionym przez MON ale pracuję nad jego cywilnym odpowiednikiem
    :) )

    - odporność na stres i opornych ludzi (myślę, że nie tylko w wojsku jest to
    zaleta)

    Obecnie pracuję jako administrator sieci w jednej z instytucji państwowych
    (szczegóły dla zainteresowanych). Ponieważ spokojnie wyrabiam się z łataniem
    oddanych mi we władanie systemów, upgradem oprogramowania, wykonywaniem
    backup-ów i uszczęśliwianiem użytkowników nadmiar czasu chętnie
    wykorzystałbym w sposób bardziej twórczy niż picie kolejnej kawy. Obecnie
    nie mam zbyt wygórowanych wymagań finansowych, bardziej zależy mi na
    zwiększeniu swojej praktyki. Dziękuję za uwagę.

    Andy