PracaGrupypl.praca.szukanaprogramista / www / Lodz / zdalna

  • 1. Data: 2003-01-30 12:52:15
    Temat: programista / www / Lodz / zdalna
    Od: "Kamil 'shoo' Durski" <s...@n...shoo.bz>

    Szanowni Panstwo!

    Jestem sklonny wykonac zdalnie wszelkiego rodzaju prace zwiazane ze stronami
    www,
    oraz systemem linux. pozatym z checia pomoge w zlozeniu i konfiguracji
    komputerow na
    terenie miasta lodzi. Moge rowniez przepisac text na komputerze.

    posiadam znajomosc ponizszych jezykow:
    - PHP (b. dobra)
    - HTML (b. dobra)
    - SQL (dobra)
    - JavaScript (dobra)
    - C/C++ (podstawy)
    - TCL (lepiej niz dobra)

    jestem w stanie wykonac zaawansowane witryny wraz z systemami
    administracyjnymi
    a takze aplikacje oparte o technologie php oraz mysql.
    wiecej na moj temat, a takze portfolio, oferte oraz przyklady
    programow/skryptow
    moga Panstwo znalezc na stronie
    http://shoo.bz/

    z powazaniem