PracaGrupypl.praca.szukanaprogramista / webmaster - Warszawa lub zdalnie

  • 1. Data: 2006-07-04 12:23:10
    Temat: programista / webmaster - Warszawa lub zdalnie
    Od: k...@t...com

    Szanowni Panstwo,

    Jestem mlodym i doswiadczonym programista serwisów internetowych.
    Pracuje
    w domu (w Warszawie) i lubie to co robie. Programowaniem dynamicznych
    stron www zajmuje sie od ok. 2 lat.

    W moim portfolio: http://www.felinadesign.com mozna znalezc kilka
    ciekawszych pozycji.

    Do wykorzystywanych przeze mnie technologii nalezy zaliczyc: HTML,
    CSS,
    Javascript, PHP, MySQL, ASP, T-SQL, Smarty, W3C, Photoshop, Flash.

    Obecnie szukam nowych zlecen oraz pracy na stale w Warszawie.

    W przypadku zainteresowania prosze o kontakt:

    kom. +48 889 373 386
    email: kkepinski (malpka) thesundevelopers (kropka) com
    Skype: tsd_krzysztof