PracaGrupypl.praca.szukanaprogramista szuka sensownej pracy lub projektuprogramista szuka sensownej pracy lub projektu
  • Data: 2010-01-01 23:01:19
    Temat: programista szuka sensownej pracy lub projektu
    Od: "programista JAVA" <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mój profil: www.goldenline.pl/igor-janicki

    CV (w języku polskim lub angielskim) wyślę do pracodawcy.

    Szukam sensownej pracy, chętnie wezmę udział w projekcie, również dla firmy
    zagranicznej.

    Mam solidne podejście do pracy, nie unikam dokumentacji (w języku angielskim),
    zważam na styl. Nie interesuje mnie robienie taniej tandety, "pieniądze do ręki"
    i takie temu podobne.

    Przede wszystkim Java.

    Mam doświadczenie w różnych technologiach, na przykład: Perl, JS, VBA ... COBOL.

    No i chętnie nauczę się czegoś nowego. :)

    JAVA, PERL, programmer with wide a range experience in software development for
    various areas of applications. CV and other details in English by email. Warsaw,
    Poland.