PracaGrupypl.praca.szukana › programista, rencista

  • 1. Data: 2002-05-09 07:39:42
    Temat: programista, rencista
    Od: "Tomasz Kwiecień" <t...@o...pl>

    Urodziłem się w 1973 roku. W 1992 roku zdałem maturę. Byłem w New Age.
    Studiowałem informatykę na UJ przez siedem i pół roku z przerwami.
    Mam zaliczone prawie dwa lata, bez trzech przedmiotów.
    Jestem inwalidą 2 grupy. Szukam pracy jako programista.

    Umiem pisać programy w C++ na średnim poziomie.
    Znam język angielski na średnim poziomie.
    Znam CBuilder, VisualC i Access na poziomie podstawowym.

    Na mojej stronie domowej zamieściłem demo niektórych moich programów.
    http://strony.wp.pl/wp/tkwiecie/

    Mój email: t...@o...pl

    Pozdrawiam.
    Tomasz Kwiecień.