PracaGrupypl.praca.szukanaprogramista - praca zdalna lub Gliwice i okoliceprogramista - praca zdalna lub Gliwice i okolice
  • Data: 2005-04-13 15:56:15
    Temat: programista - praca zdalna lub Gliwice i okolice
    Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    - student (ostatnie lata studiów)
    - bardzo dobra znajmość C
    - dobra znajomość C++ oraz JAVY
    - doświadczony programista PHP (udokumentowany 1 rok pracy)
    - znajmość relacyjnych baz danych (min. PostgreSQL i MySQL)
    - praca przy projektach z wykorzystaniem CVS'a

    Szukam pracy by móc rozwijać swoje umiejętności. Szybko sie uczę. Jestem
    obowiązkowy i dotrzymuje terminów.

    W związku z tym, że moja doświadczenie w pisaniu aplikacji w C++ i Javie nie
    wykracza poza projekty akademickie i naukę własną, chętnie zgodzę się na
    bezpłatny okres próbny (w zależności od oferty).

    email: s...@o...pl