PracaGrupypl.praca.szukanaprogramista podejmie zlecenia...

  • 1. Data: 2006-11-12 13:09:41
    Temat: programista podejmie zlecenia...
    Od: "mastaa75" <m...@o...pl>

    Witam , poszukuje zleceń w wyżej wymienionych technologiach,
    po za technologiami programuję w javie j2ee , znam hibernamte/toplink , jsp,
    JSTL xml/xstl , znam również JReports/Bisness Object/InfoMaker.

    potrafię zainstalować wdrożyć aplikację na oracle application server/ jboss.

    zintegrować istniejącą już aplikację z protokołem LDAP/Active Directory.

    doskonale znam pl/sql , SQL.

    potrafię także skonfigurować dowolny serwer www, pocztę, na systemach linux
    (debian / fedora / slackware).

    znam też php 4/5, mysql, postgresql (pgSQL)...

    Chętnie nawiąże współprace z firmą nad projektem bądź stałą współpracą...nie
    interesuje mnie praca poza granicami polski.

    Obecnie pracuję współpracę traktuje jako dodatkowy dochód nie interesuje
    mnie praca na etat, mogę rozważyć pracę na półetatu od godziny 16:00.
    wszystkie zapytania i pytania proszę kierować na adres m...@o...pl
    (wykasuj nospam)..