PracaGrupypl.praca.szukanaprogramista :: php :: sql :: aplikacje internetowe

  • 1. Data: 2005-02-21 14:14:37
    Temat: programista :: php :: sql :: aplikacje internetowe
    Od: Karol Zielinski <k...@v...pl>

    Witam,

    jestem programista i studentem Politechniki Gdanskiej. Podejme sie napisania
    dowolnego skryptu/programu/strony w oparciu o takie technologie jak:

    - php 4/5
    - cgi
    - perl
    - html
    - xhtml
    - flash
    - actionscript

    z wykorzystaniem takich baz danych, jak:

    - mysql
    - postgresql
    - oracle

    i nie tylko...

    Zajme sie stworzeniem od nowa badz tez modyfikacja juz istniejacych
    aplikacji/serwisow. Stworze serwis od podstaw, poprzez szate graficzna i
    cale zaplecze techniczne.

    Mam mozliwosc wystawienia faktury VAT!

    Wszystko szybko, tanio i pewnie!

    Zapraszam!