PracaGrupypl.praca.szukanaprogramista php, rails, administrator linux, voip

  • 1. Data: 2008-08-23 11:55:49
    Temat: programista php, rails, administrator linux, voip
    Od: t...@g...com

    Witam!
    Jestem programistą PHP z 4-letnim stażem. Szukam stałej pracy na etat,
    zdalnie lub w okolicach Torunia. Moje umiejętności:

    -Bardzo dobra znajomość PHP (także OOP), Ruby (także Railsy), C
    -Bardzo dobra znajomość MySQL
    -Bardzo dobra znajomość XHTML, CSS, doświadczenie w pracy z szablonami
    -Doświadczenie w programowaniu w architekturze MVC
    -Znajomość Javy, C#, basha, podstawy C++
    -Znajomość Javascript i AJAX
    -Znajomość regex

    -Bardzo dobra znajomość systemu Debian GNU/Linux
    -Bardzo dobra znajomość Asteriska i skryptów agi

    -Szybkość w przyswajaniu nowych technologii
    -Angielski na poziomie umożliwiającym bezproblemowe czytanie
    dokumentacji
    -Samodzielność, umiejętność zdobywania informacji (korzystania z
    Google)
    -Sumienność, komunikatywność, dobra organizacja czasu

    Mail: newton [małpa] martel [kropka] pl

    CV na życzenie.

    Z poważaniem
    Tomasz Rękawek,