PracaGrupypl.praca.szukanaprogramista php / mysql / cała polska

  • 1. Data: 2003-06-20 19:17:41
    Temat: programista php / mysql / cała polska
    Od: s...@o...pl

    Programista PHP / MySQL poszukuje pilnie pracy na terenia Bielska-Białej i ew.
    woj. śląskiego. W przypadku pracy zdalnej przyjmuję oferty z całej Polski.
    Oprócz PHP i MySQL posiadam również wiedzę na temat: HTML, JavaScript,
    Macromedia Flash. Tworze grafike w programie Photoshop 6.0 oraz Paint Shop Pro
    7.02. Jestem absolwentem trzeciego semestru Cisco Networking Academy i
    niedługo otrzymam certyfikat CCNA. Przedsiewziecia, w ktorych brałem udział to
    m.in: sklepy internetowe, zaawansowane skrypty mailingowe, a obecnie wraz z
    innymi programistami tworze system zarządzania stroną www - CMS dla firmy
    Setia. Zainteresowanych proszę o kontakt na adres: s...@i...pl lub na
    nr tel. 504 84 30 62.