PracaGrupypl.praca.szukanaprogramista, któremu zbrzydły okienka › programista, któremu zbrzydły okienka
  • Data: 2003-03-02 21:51:42
    Temat: programista, któremu zbrzydły okienka
    Od: f...@p...onet.pl (Froff) szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam 30 lat i szukam pracy jako projektant/programista
    do ambitnych zadań.

    Zbrzydło mi malowanie po raz tysięczny głupiego okienka dla
    użytkownika tudzież przewalanie w kółko danych z/do bazy sql-em.
    A wszystko biegiem, ma ładnie wyglądać i nie rzucać wyjątków na
    ekran. Reszta nieważna!
    Czy są potrzebni jeszcze programiści systemowi, programiści
    do wymyślania przedziwnych algorytmów, programiści do
    programowania pracy specjalistycznych urządzeń?
    Ja chcę pracować z algortymami a nie machać myszką kontrolki na oknie!

    Programuję w C++,C,Javie,Assemblerach, nieszczęsnym delphi.
    Pracowałem z dedykowanymi urządzeniami na różnych platformach procesorowych.
    Nieobca jest mi elektronika (cyfrowe sprawy).
    Chętnie podejmę się pracy wymagającej kreatywności, nieszablonowej,
    być może z elementami naukowych poszukiwań.
    Pracy, która potrafi wciągnąć, z której nie wybiega się z ulgą po
    wybiciu gongu!

    Czy tacy ludzie są potrzebni?

    P.S.
    Mieszkam na Śląsku