PracaGrupypl.praca.szukanaprogramista,konserwator sprzetu komp,automatyk - Warszawa i okolice › programista,konserwator sprzetu komp,automatyk - Warszawa i okolice
    From: "Grzegorz Podgórski" <g...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: programista,konserwator sprzetu komp,automatyk - Warszawa i okolice
    Date: Thu, 14 Aug 2003 00:44:58 +0200

    Poszukukuje pracy na stanowisku:
    -programisty
    -konserwatora sprzetu komp.
    -automatyka
    -konstruktora

    Mam 23lata i jestem studentem 5-tego roku Wydzialu Inzynierii Produkcji
    Politechniki Warszawskiej, kierunek Mechanika i Budowa Maszyn.
    Oprocz wiedzy z zakresu eksploatacji, konstrukcji maszyn i automatyki
    zdobytej na najlepszej polskiej uczelni technicznej dysponuje duzym
    doswiadczeniem w temacie obslugi komputerow w zakresie:
    -hardware
    -pakietu Office
    -programow CAD
    -sieci, internetu, www
    -srodowisk programistycznych Delphi i VB
    -administrowania systemami MS-DOS, win3.x/95/98/2000
    Moje CV http://www.w.cz.prv.pl/mojecv.rtf

    pozdrawiam
    Grzegorz Podgorski
    mailto: g...@p...fm