PracaGrupypl.praca.szukanaprogramista java/j2ee

  • 1. Data: 2007-08-14 21:53:59
    Temat: programista java/j2ee
    Od: mastaa <j...@g...com>

    Witam Serdecznie,

    Jestem zainteresowany podjęciem pracy, bądź współpracy z Państwa firmą.
    Jestem programistą ale nie wykluczam innej współpracy z Państwem.

    znajomość jezyków programowania:

    C/C++/C# (akademicka) brak praktyki zawodowej
    PHP 4/5 kilku letnie doświadczenie zawodowe
    JAVA / J2EE 2 letnie doświadczenie (obecnie pracuję z wukorzystaniem
    narzędzi Oracle Application Server 10.1.3, Jdeveloper oraz framework
    Oracle ADF) WEBSERVICES
    podstawy AJAX (udział w konferencji PLOUG )

    Bazy danych:
    Oracle 10g SQL/XMLGEN XU PL/SQL
    PostgreSQL PG/SQL
    MySQL 5.0

    Narzędzia Analityczne:
    InfoMaker / Oracle Discoverer

    Jestem gotów podjąć Pracę od Września, bądź na zasadach współpracy ,
    umowy o dzieło , kontraktu w godzinach popołudniowych lub nocnych.

    Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani moją osobą prześlę dalsze
    informacje to jest CV.

    pozdrawiam
    j...@g...com