PracaGrupypl.praca.szukana › programista java ee pl/sql warszawa bądź zdalna

  • 1. Data: 2008-11-23 19:27:29
    Temat: programista java ee pl/sql warszawa bądź zdalna
    Od: a...@g...pl

    Witam

    Szukam pracy jako programista java enterprise edition oraz oracle pl/
    sql. Posiadam 3 lata doświadczenia w javie i trochę w pl/sql. Jednak
    nie przepadam za pisaniem formularzy i lubię pisać rzeczy back-endowe
    i oraz integracyjne, zwłaszcza programowanie baz danych w pl/sql i
    stąd też chciałbym mieć pracę, w której mógłbym się rozwijać zarówno w
    j2ee jak i pl/sql. Posiadam certyfikaty scjp5, scwcd5 i prawie scbcd5.
    Mam własną działalność gospodarczą. W pracy zależy mi na jej dobrych
    warunkach - wygodne miejsce sprzyjające twórczej pracy.