PracaGrupypl.praca.szukana › programista internetowy / grafik www (niepełny etat - Warszawa)

  • 1. Data: 2002-04-22 10:42:57
    Temat: programista internetowy / grafik www (niepełny etat - Warszawa)
    Od: "Artur" <a...@e...pw.edu.pl>

    Jestem studentem 4 roku Informatyki PW (wydz.EiTI)

    Jestem zainteresowany pracą stałą w niepełnym wymiarze godzin.

    Znajomość Javy(JSP,Serwlety).PHP, Flash(również
    ActionScript),JavaScript,DHTML,CSS,XML,XSL...
    sql i bazy danych MySQL, Access, Oracle, SQL-Server(przedmioty kierunkowe)
    Znajomość Delphi( praca inżynierska)
    Projektuję również grafikę.....

    Doświadczenie na stanowisku grafika (Photoshop...).
    Doświaczenie w pracy zdalmej (Flash,PHP..)

    kontakt. a...@e...pw.edu.pl
    lub 503-688-325
    Lokalizacja: Warszawa