PracaGrupypl.praca.szukanaprogramista/grafik/ WARSZAWA

  • 1. Data: 2004-09-01 10:17:45
    Temat: programista/grafik/ WARSZAWA
    Od: "dyndak" <d...@t...pl>

    Szukam pracy w Warszawie.

    W firmie, w której obecnie pracuje (ponad rok/Warszawa) zajmuje się
    tworzeniem wewnętrznego systemu sprzedaży oraz narzędzi do wspomagania pracy
    od działu sprzedaży po marketing i logistykę.

    Prowadziłem także projekty zewnętrzne z ramienia firmy np dla operatora
    gsm.Oprogramowanie, dokumentacja, spotkania i negocjacje.

    Znam bardzo dobrze możliwości, jakie dają różne technologie informatyczne.

    Pracowałem wcześniej jako administrator, grafik, programista, a teraz jako
    specjalista ds. komunikacji internetowej

    Poniżej przedstawiam moje umiejętności:

    -----

    Programowanie dla web:
    HTML,
    CSS,
    JavaScript,
    PHP,
    SQL,
    XML,
    WML (WAP)
    Action Script (flash).

    Poza tym:
    Delphi (proste aplikacje użytkowe dla windows)
    Java (podstawy, w trakcie nauki - kierunek aplikacje do urządzeń mobilnych
    np telefony komórkowe)
    Perl (podstawy)

    Grafika głównie dla WEB
    Photoshop