PracaGrupypl.praca.szukanaprogramista / grafik Flash / Php - www.imageprototype.comprogramista / grafik Flash / Php - www.imageprototype.com
  • Data: 2009-02-17 20:48:16
    Temat: programista / grafik Flash / Php - www.imageprototype.com
    Od: Arkadiusz Kozłowski <n...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem programistą action script i php, grafikiem flash.

    Graficznie specjalizuję się w animacji martwych krajobrazów (Landscape),
    programistycznie - w łączeniu php z flashem.
    Aktualnie pracuję nad autorskim systemem portalowym wykorzystującym po
    stronie klienta flasha, a po stronie serwera php... wiecej >>
    http://www.imageprototype.com/#/strona/projekt/

    Z bardziej przyziemnych rzeczy :

    - Od lat pracuję na pakiecie Adobe (Dreamweaver, Flash, Photoshop).
    - Idealnie opanowałem swfaddress, swfobject, google flash api.
    - Poza action scriptem i php, dobrze radzę sobię z Java script i Delphi 7
    - Codziennie projektuję i pracuję na linuksach (potrafię konfigurować
    serwery apache na tym systemie), a przez wiele lat tworzyłem na
    systemach Microsoftu.
    - Doskonale władam niemieckim i angielskim, wielokrotnie byłem poza
    granicami naszego państwa (Anglia, Niemcy)

    Moje portfolio : http://www.imageprototype.com, jest testowym przykładem
    aktualnie rozwijanego projektu - platfomy flash / php.

    Interesują mnie różne formy pracy (umowa o pracę, umowa o zlecenie,
    umowa o dzieło).

    Jestem studentem Uniwersytetu Łódzkiego, 5 roku dziennej germanistyki i
    z wielką przyjemnością udowodnię swoje umiejętności na miejscu.

    z poważaniem, Arkadiusz Kozłowski