PracaGrupypl.praca.szukana::- programista/administarator/Informatyk (Gdańsk, Warszawa) -::

  • 1. Data: 2003-02-04 10:27:27
    Temat: ::- programista/administarator/Informatyk (Gdańsk, Warszawa) -::
    Od: "Alex" <t...@w...pl>

    Dzień dobry

    Poszukuję pracy w Gdańsku lub Warszawie jako programista, administrator lub
    informatyk.

    Jestem byłym programistą dużych serwisów takich jak
    www.gratka.pl,
    www.naszemiasto.pl,
    europa.korba.pl,
    martyna.korba.pl i wielu innych.

    Do grudnia ur. zakres moich obowiązków oprócz programowania obejmował
    analizę projektów informatycznych, pozyskiwanie nowych techologi oraz
    adoptowanie ich do powstających aplikacji kładąc ogromnym nacisk na
    optymalizaję, dzięki której systemy mogły pracować przy bardzo dużej ilości
    odwiedzin z minimalnymi wymaganiami sprzętowymi.

    W ciągu ponad trzyletniej pracy przy tworzeniu oprogramowania zdobyłem
    doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu serwisów i systemów zintegrowanych
    ściśle z internetem opartych między innymi o technologie php, MySQL, XML
    itp.

    Ponad roczny staż pracy jako administartor systemu Linux i FreeBSD na
    Politechnice Gdańskiej pozwolił mi na zdobycie doświadczenia w charakterze
    administratora systemów.

    Jeżeli moja osoba wzbudza Państwa zainteresowanie z przyjemnością prześle
    pełną wersję CV lub przyjmę zaproszenie na indywidualną rozmowę.

    Umiejętności i predyspozycje

    - bardzo dobra znajomość: Linux (Debian), Apache, CVS, PHP, MySQL,
    HTML, Javascript, CVS, MS Office, Web Services, XML, SOAP, Smarty,

    - dobra znajomość: FreeBSD, Samba, DNS, Perl,

    - znajomość: UML, C#, SAP DB, VisualStudio .Net, MSSQL,

    - zapał i silna motywacja,

    - kreatywność,

    - predyspozycja do pracy w zespole,

    - umiejętność organizowania własnego czasu pracy jak i
    współpracowników,

    - odporność na stres,

    - znajomość języka niemieckiego i angielskiego w stopniu
    komunikatywnym,

    - pełna dyspozycyjność,

    - Prawo jazdy kategorii B od 1993 r.

    pozdrowienia