PracaGrupypl.praca.szukana › [programista] Tworzenie programow, sklepow i serwisow internetowych.

  • 1. Data: 2005-06-14 11:32:49
    Temat: [programista] Tworzenie programow, sklepow i serwisow internetowych.
    Od: Łukasz Kidziński <v...@p...onet.pl>

    Witam

    Jestem młodym programistą z okolic Warszawy. Tworze serwisy
    internetowe, sklepy internetowe oraz winodwsowe programy wszelkiego
    rodzaju. Jeśli potrzebujesz strony lub programu to napisz do mnie, a ja
    prześlę moją ofertę wraz z wykonanymi już aplikacjami tego rodzaju i ich
    cenami.

    Przykładowe sklepy internetowe:
    http://vinyle.pl/
    http://mamaija.com.pl/sklep/
    http://jedenswiat.pl/
    http://udanezakupy.pl/

    Inne strony:
    http://moto-gielda.net/

    Jestem również autorem komunikatora internetowego Trele Morele
    http://trele-morele.pl

    Więcej informacji znajdą Panstwo pod adresem:
    http://kidzik.has.it/

    Adresy innych prac, zainteresowanym przesyłam mailem.

    Niestety w grę wchodzi tylko praca zdalna [+ ewentualnie spotkania w
    Warszawie]

    Łukasz Kidziński
    v...@p...onet.pl
    +48604947603