PracaGrupypl.praca.szukanaprogramista PHP / Krakow

  • 1. Data: 2006-11-21 11:22:46
    Temat: programista PHP / Krakow
    Od: "www.portalia.pl" <g...@N...gazeta.pl>

    Agencja interaktywna portalia.pl z Krakowa, poszukuje programisty PHP.
    Oferujemy:
    duze mozliwosci rozwoju
    udzial w interesujacych projektach
    praca stala w siedzibie firmy

    Wymagania:
    bardzo dobra komunikatywnosc
    systematycznosc
    dobra znajomosc PHP, MySQL, Javascript oraz HTML
    doswiadczenie w tworzeniu stron www w zespole projektowym

    Zgloszenia zawierajace CV ze zdjeciem oraz list motywacyjny prosimy
    kierowac na adres: praca(at)portalia.pl
    Prosimy zamienic (at) na znak @

    Prosimy o zawarcie:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie danych osobowych Dz. U.
    nr 133 poz. 883)."

    Agencja interaktywna portalia.pl
    ul. Lea 210/300, 30-133 Kraków
    email: praca(at)portalia.pl
    www: http://portalia.pl/
    tel : (012) 635 90 38
    fax : (012) 622 73 86

  • 2. Data: 2006-11-23 21:42:08
    Temat: Re: programista PHP / Krakow
    Od: "Chica" <a...@g...pl>

    Użytkownik <gnoom2@
    > Agencja interaktywna portalia.pl z Krakowa, poszukuje programisty PHP.
    > dobra znajomosc PHP, MySQL, Javascript oraz HTML
    > doswiadczenie w tworzeniu stron www w zespole projektowym

    Centrum IT firmy Spreadshirt również. Od innych różnią nas bardzo dobre płace za
    bardzo dobrych programistów.
    Zapraszam:
    http://www.spreadshirt.net/Current_positions.865.0.h
    tml