PracaGrupypl.praca.szukanaprogramista- Katowice i okolice

  • 1. Data: 2008-08-08 08:08:21
    Temat: programista- Katowice i okolice
    Od: "programista" <k...@p...onet.pl>

    Programista z doświadczeniem w języku C++ (10 lat w zawodzie) poszukuje
    stałej pracy / współpracy (okolice Katowic lub praca zdalna)
    przy tworzeniu oprogramowania / tworzeniu stron internetowych:
    -bardzo dobra znajomość C/C++
    -dobra znajomość SQL, bazy danych, systemy ERP
    -znajomość C# dla .NET
    -znajomość technologii i języków webowych PHP, HTML, CSS

  • 2. Data: 2008-08-11 11:37:32
    Temat: Re: programista- Katowice i okolice
    Od: Agnieszka Chroma <a...@p...com.pl>

    programista pisze:
> [...]
    > -dobra znajomość SQL, bazy danych, systemy ERP
    > -znajomość C# dla .NET
    > -znajomość technologii i języków webowych PHP, HTML, CSS

    Dzień Dobry,

    w związku z ogłoszeniem na news.neostrada.pl przesyłam ofertę pracy w
    Katowicach do rozważenia.

    Starszy inżynier oprogramowania C++

    http://www.power.com.pl/pl/work/offers/programisci_c
    pp/starszy_%20inzynier_oprogroamowania_c

    Pozdrawiam,

    --
    Agnieszka Chroma
    Specjalista ds. rekrutacji