PracaGrupypl.praca.szukana › programista C/C++ na PC i PIC18 - Warszawa

  • 1. Data: 2006-12-18 18:18:09
    Temat: programista C/C++ na PC i PIC18 - Warszawa
    Od: AnJack <a...@p...onet.pl>

    Poszukuję pracy w charakterze programisty, najchętniej przy
    programowaniu mikrokontrolerów PIC18, posiadam 3-letnie doświadczenie
    w pracy z w/w układami. Programuję również na PC w języku C/C++,
    biegle znam środowisko Borland C++ Builder.

  • 2. Data: 2006-12-30 17:55:04
    Temat: Re: programista C/C++ na PC i PIC18 - Warszawa
    Od: b...@g...com

    WItam
    Jedna z moich propozycji podsyłam.
    Gdyby ta nie zaiteresowała sa inne

    Bogdan Karnas

    RS-232- do Ethernet

    Firma Corado zleci napisanie oprogramowania, które będzie
    realizowało inteligentny pomost miedzy rządzeniami podłączonymi do
    RS-232 a Internetem.

    Przykłady urządzeń w miarę zbliżonych parametrach na poniższych
    linkach.
    Wszystkie te poniższe urządzenia właściwie to posiadają silnik do
    komunikacji RS do Ethernet bez wyraźnych funkcji użytkowych.
    Założeniu jest do stosu TCP/IP dopisanie oprogramowania, który
    będzie realizował właściwe funkcje: np. klimatyzator, alarm, czy
    domofon. To są tylko przykłady do tego rozważania.

    http://www.olimex.com/dev/index.html
    http://www.modtronix.com/product_info.php?products_i
    d=149
    http://www.barcode-manufacturer.com/serial-ethernet/
    converter/ecov115_serial-ethernet.html
    http://www.brushelectronics.com/index.php?page=proje
    cts
    Docelowy microcontrollers to 1 z poniższych, do ustalenia
    http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=
    SS_GET_PAGE&nodeId=2507&param=en027905

    Nasze Wymagania:
    Przede wszystkim wymagamy doświadczenie przy podobnych projektach z
    wykorzystaniem choćby niektórych warstw TCP/IP stosu, lub praca przy
    bardzo rozbudowanym projekcie z innego tematu. Część dokumentacji
    lub modele urządzenia do obejrzenia. Drugim bardzo ważnym kryterium
    jest jakość wykonanej pracy w określonym czasie.
    Zagwarantowany serwis oprogramowania, co najmniej 1 rok od zakończenia
    kolejnego etapu który się wykonało.
    Termin realizacji pierwszej części 1 kwartał 20007 roku, (wersja
    komercyjna).
    Powyższe założenia to początek serii urządzeń na tym samym
    rdzeniu, nie tak wiele się różniące od siebie.
    W dokładna specyfikacja funkcyjności zostanie dostarczona przed
    podpisaniem umowy o dzieło z wybranym podmiotem.
    Resztę warunków, technicznych, finansowych i logistyki projektów do
    ustalenia wspólnie. Urządzenie na export. Firma Corado zabezpiecza
    zobowiązania finansowe wobec wykonawcy.

    Pytania propozycje.
    Oferty z całego kraju dotyczące współpracy z przebiegiem pracy
    prosimy składać do 12 stycznia z określeniem kwalifikacji i
    warunków współpracy (niekoniecznie wymaganiami finansowymi czy też
    kosztorysem) na mail:
    Proszę o nie zadawanie pytań szczegółowych odnośnie
    funkcjonalności urządzenia. Niestety mój kontrachet nie życzy sobie
    o przedwczesny rogłos. Ale z chęcią postaram się odpowiedziami na
    pytania ogólne techniczne i finasowe, czy logistyczne.
    Najchętniej interesuje mnie oferty od doświadczonych podmiotów
    gospodarczych.

    Projekty funkcjonalnie, logicznie nie są skomplikowane w
    oprogramowaniu tylko niektóre części kodu wymagają bardzo starannej
    pracy i przemyślenia. Np. szyfrowany bootloader, który w każdej
    wersji i warunkach musi zadziałać.

    Skype: e-corado_bogdan
    mail: ethernet.interface[usuń to]@corado.com.pl
    Tel: +48226350322
    PS: Preferuję zdecydowanie kontakt voice.

    Z poważaniem.
    Karnas Bogdan
    Menadżer projektu.