PracaGrupypl.praca.szukana.programista

  • 1. Data: 2002-12-19 16:03:06
    Temat: .programista
    Od: a...@p...com

    Interesująca praca dla programisty, niekonieczne wykształcenie kierunkowe, ważne
    umiejętności i trochę zacięcia. Zajęcie bardzo absorbujące, twórcze, dające wiele
    satysfakcji, a w dodatku konkretne, wymierne korzzyści : jeżeli potrafisz plik
    dźwiękowy (nie wiem czy to wogóle możliwe, ale sadzę, że tak) zamienić na plik w
    formacie odczytywalnym (chodzi tylko i wyłącznie i nagrany tekst, bez ścieżki
    muzycznej), plik wynikowy może być w dowolnym formacie : .txt, .doc lub podobnym.
    Jeżeli podejmiesz się tego wyzwania proszę o kontakt. Aktualne zawsze (do czasu
    znalezienia właściwej osoby, niezależnie od miejsca zamieszkania) :
    a...@p...com

    a...@p...com
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2002-12-19 23:29:58
    Temat: Re: .programista
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <a...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    formacie : .txt, .doc lub podobnym. Jeżeli podejmiesz się tego wyzwania
    proszę o kontakt. Aktualne zawsze (do czasu znalezienia właściwej osoby,

    Microsoft nad tym tez pracuje

  • 3. Data: 2002-12-19 23:48:01
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik <a...@p...com> napisał w wiadomości

    Chyba nie masz pojęcia czego żadasz. To zadanie dla tabunu ludzi na pare
    lat. A programista jest tu najmniej ważny. Wiem, ze IBM zarzucił prace nad
    polską wersją tego typu programu. Anglosasi mają, kilka innych nacji tez
    (stad jasno wynika, ze to nie problem programistyczny), a Polacy - no cóż,
    mam nadzieje, ze Ci się uda. Wtedy napisz.

  • 4. Data: 2002-12-20 00:08:52
    Od: "Azazel" <a...@a...net>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lat. A programista jest tu najmniej ważny. Wiem, ze IBM zarzucił prace nad
    > polską wersją tego typu programu. Anglosasi mają, kilka innych nacji

    jak sie nazywa ten produkt???

  • 5. Data: 2002-12-20 07:25:27
    Od: "Kamil Krzaczek" <k...@w...pl>

    Po przeczytaniu myslalem ze nie zrozumialem o co chodzi a le teraz widze ze
    ten gosc to WARIAT.
    A wszystkie potrzebne dane znajduja sie na serwerze wojskowym Nasa
    zaszyfrowane przez analitykow SIA w strzerzonym miejscu gdzies na kuli
    północnej. Proponuje wyslac ogloszenie: poszukuje ambitnego wlamywacza
    komputerowca.
    Wesołych Świąt

  • 6. Data: 2002-12-20 23:36:51
    Od: "Andrzej Wroblewski" <c...@a...waw.pl>

    Nie tyle wariat, co po prostu nie orientuje się w specyfice fonetyki naszego
    języka. Jedyna mozliwosc, to porownawcza analiza waveformy z ustalonymi
    wzorcami + gruntowny check ortograficzno-gramatyczny z uwzglednieniem
    poprawnosci deklinacji i koniugacji w zlozonych strukturach zdaniowych.

    Biorac pod uwage jak mowia polscy politycy zadanie jest awykonalne :) Poza
    tym duzo taniej jest wynajac kilka osob piszacych 300 znakow / minute i
    kazac im przepisywac z dyktafonu :)) Tlumacze symultoniczni potrafia nawet
    na biezaco...

    Pozdrawiam

    Andrzej Wroblewski