PracaGrupypl.praca.oferowana › programisci VC/wspolpraca /zdalna/caly kraj

  • 1. Data: 2002-09-30 18:25:25
    Temat: programisci VC/wspolpraca /zdalna/caly kraj
    Od: j...@p...onet.pl

    Mam kilka tematów w tym prawie gotowe projekty
    i bardzo dużo 'surowych' kodów źródłowych , których
    nie jestem w stanie sam 'przerobić' w rozsadnym
    czasie.Szukam osób chętnych do włączenia
    się w projekty typu 'open source'.
    Zakresy tematów:

    * Szybkie przetwarzanie Wave , specjalizowane np. WAVe to MIDI
    * sekwencer Midi z wyświetlaniem NUT
    * Kontrola dostępu (inteligentny zapis z kamery
    detekcja ruchu z wysylaniem SMS)
    * sieci neuronowe OCR (rozpoznawanie pisma , mowy , obrazu)
    * inteligentne słowniki z korektą
    * DivX
    * inne

    Platformy - Win9x,NT , 2000 , WindowsCE , PocketPC (palmtopy)
    Preferowany VisualC i EmbeededC

    Wersje językowe angielski, niemiecki , szwedzki (ew. norweski)
    Efekt finansowy spodziewany raczej nieprędko - najbardziej
    może to zainteresować osoby szukające tematów do prac dyplomowych.
    Wszystkie warunki do uzgodnienia - najbardziej interesuje
    mnie stała współpraca na dłuższy okres - jestem rzetelny
    i dotrzymuje umów również slownych w stosunku do osób
    które są rzetelne w stosunku do mnie.

    Mile widziane przykładowe kody źródlowe.

    Jarek W-wa
    kontakt najlepiej j...@y...com