PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblem z urlopem › problem z urlopem
    From: "M. Oleś" <m...@p...onet.eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: problem z urlopem
    Date: Tue, 18 Sep 2007 21:56:49 +0200

    Po kilkumiesięczmej przerwie rozpoczołem pracę 14.08.07. jako pracownik
    tymczasowy. Umowę miałem podpisaną do 31.08.07. Następnie podpisałem kolejna
    umowę w tej samej firmie na cały miesiąc wrzesień (a później na kolejny
    miesiąc październik)

    Przysługuje mi urlop w wymiarze 20 dni/rok.

    Chciałem zapytać czy:
    1. za okres od 14.08.07 do 31.08.07 przysługuje mi jakikolwiek urlop
    (przeczytałem w KP że niepełny miesiąc kalendarzow zaokrąglany jest w górę,
    wię powinno być 1,66 dnia (2 po zaokrągleniu)
    2. czy urlop w wymiarz 2 dni (1,66 dopełnione do góry) będzie mi
    przysługiwał od 14.09.07 (miesiąc w danej pracy) czy od 30.09.07. (pełny
    miesiąc kalendarzowy w danej pracy).

    Albo w skrócie: czy w tej chwili 18.09.2007 r. mogę sobie wziąść dwa dni
    urlopu ????

    Bardzo bym był wdzięczny za odpowiedź.
    Marcin