PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblem z interpretacja › problem z interpretacja
    From: chris <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: problem z interpretacja
    Date: Wed, 14 Dec 2005 00:05:44 +0100

    Witam

    Mam umowę na czas nieokreślony + załącznik do umowy w którym jest
    napisane cyt." wypowiedzenie - 2 tygodnie zgodnie z artykulem 36
    paragraf 1 kodeksu pracy" Tyle, ze na czas nieokreślony w tej firmie
    pracuje juz 20 miesięcy. Czy przypadkiem nie jest tak, ze mimo wszystko
    obowiązuje mnie miesięczny okres wypowiedzenia? Kiedy powinienem złożyć
    wypowiedzenie aby pracę zakończyc 13 lutego 2006 lub ewentualnie z
    końcem stycznia. Czy to w ogóle jest możliwe?
    Bardzo prosze o rady, z góry dziekuje

    pozr

    chris