-
1. Data: 2009-01-04 22:55:21
Temat: prezentacja firmy
Od: " " <z...@g...pl>
Co sądzicie o prezentacjach poszczególnych firm na portalach pracy?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2009-01-04 23:04:40
Temat: Re: prezentacja firmy
Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
Nudne. Sama prawda.
PP
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
3. Data: 2009-01-04 23:19:20
Temat: Re: prezentacja firmy
Od: " " <z...@g...SKASUJ-TO.pl>
Pytam bo widziałam niedawno na qpracy prezentację jednej z dużych firm i
zastanawiam się czy taka forma reklamy jest formą skuteczną.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
4. Data: 2009-01-04 23:19:23
Temat: Re: prezentacja firmy
Od: " " <z...@g...SKASUJ-TO.pl>
Pytam bo widziałam niedawno na qpracy prezentację jednej z dużych firm i
zastanawiam się czy taka forma reklamy jest formą skuteczną.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
5. Data: 2009-01-11 16:04:20
Temat: Re: prezentacja firmy
Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
Pytam, bo pracuję w HR i prowadzę sondaż :))). Zgadłem ?
Na poważnie, to prawie każda forma reklamy, w tym wypadku umieszcznie
prezentacji firmy na portalu, jest mniej lub bardziej skuteczne.
Tak jak życie obserwuję, to najbardziej skuteczną formą jest jednak "reklama
szeptana", czyli opinie, które wymienia się między sobą szukając pracy, albo
rozważając w gronie znajomych, czy warto zmienić pracę itp. Znam parę firm,
które gotowe są przeznaczyć spore pieniądze na działalnośc HR, ale
paradoksalmnie do utrzymania dobrych pracowników praktycznie wagi nie
przywiązują i w rankingu opinii prywatnych stoją raczej marnie. Działania
modne, tu reklamowy wyścig pracodawców, nie zawsze są skuteczne. Czasem
bardziej efektywne, jest staromodne myślenie i uważna obserwacja otoczenia.
PP
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/