PracaGrupypl.praca.szukanaprawnik - część etatu - gliwice

  • 1. Data: 2003-08-02 08:56:56
    Temat: prawnik - część etatu - gliwice
    Od: "toms8" <t...@g...pl>

    szukam pracy na częśc etatu
    jestem magistrem prawa, mam trzy lata doświadczenia w pracy w dużej
    instytucji
    zajmę się pełną obsługą prawną firmy w tym:
    - windykacja ,
    - sprawy rejestrowe,
    - umowy,
    - inne problemy pojawiające się w bieżącej działalności
    powinienem poradzić sobie również z podatkami
    w wolnym czasie mogę zająć się obsługą informatyczną - zarzadzanie sięcią
    wewnętrzną, serwerem, sklepem internetowym (php+mysql) etc
    więcej informacji prześlę osobom zainteresowanym