PracaGrupypl.praca.szukana.prawniczka

  • 1. Data: 2003-06-09 11:03:10
    Temat: .prawniczka
    Od: n...@i...pl

    Tegoroczna absolwentka Wydziału Prawa i Administracji UŁ poszukuje pracy na terenie
    Łodzi albo Kielc (choć nie wykluczam zmiany miejsca zamieszkania).Jestem osobą
    ambitną, pracowitą, łatwo nawiązuję kontakty.Stale podnoszę swoje kwalifikacje-w
    marcu rozpoczynam studia podyplomowe na kierunku:Prawo Unii Europejskiej. W razie
    niepowodzenia podczas konkursu na aplikację radcowską zamierzam otworzyć przewód
    doktorski.
    Nie interesują mnie oferty towarzyskie, dotyczące akwizycji oraz szeroko pojętego
    przedstwicielstwa handlowego.

    m...@i...pl
    --
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml