PracaGrupypl.praca.szukana › praktyki - wentylacja, klimatyzacja i gazownictwo

  • 1. Data: 2002-03-11 22:51:52
    Temat: praktyki - wentylacja, klimatyzacja i gazownictwo
    Od: "malesiak" <m...@a...waw.pl>

    Poszukuje firmy w Warszawie, ktora przyjmie mnie na praktyki w okresie
    wakacji.
    Jestem studentem 3ciego roku studiow dziennych na Politechnice Warszawskiej,
    Wydz. Inzynierii Srodowiska - kierunek "Ciepłownictwo, Ogrzewnictwo
    Wentylacja
    Klimatyzacja i Gazownictwo". stypendysta.
    Potrafie pracowac w zespole, jestem komunikatywny i ambitny.
    Poszukuje firmy, ktora zapewni mi dobre warunki do praktycznego poznania
    zagadnien projektowo - wykonawczych w dziedzinie wentylacji, klimatyzacji
    lub
    gazownictwa z ewentualna mozliwosci nawiazania przyszlej wspolpracy.

    Sprawna obsluga komputera w zakresie: windows, ms office, AutoCad, internet.
    + szybkie poznawanie nowego oprogramowania i mozliwosc wspolpracy z nim.
    Prawo jazdy kat. B, dyspozycyjnosc.

    Wiecej koniecznych informacji przekaze po nawiazaniu kontaktu:
    m...@a...waw.pl

    z powazaniem
    Wojciech Malewski