PracaGrupypl.praca.szukanapraktyki/praca elektronika/ukl.cyfrowe/mikroprocesory/programowanie - poznanpraktyki/praca elektronika/ukl.cyfrowe/mikroprocesory/programowanie - poznan
    From: m...@k...top.pl (Mirek Czerwiński)
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: praktyki/praca elektronika/ukl.cyfrowe/mikroprocesory/programowanie - poznan
    Date: Thu, 09 May 2002 15:52:14 GMT

    Witam,
    Nazywam sie Miroslaw Czerwinski i jestem studentem drugiego roku PP na
    kierunku Mechatronika. Obecnie poszukuje firmy w ktorej moglbym odbyc
    praktyki w okresie wakacyjny.
    Z mojej strony, oprocz dyspozycyjnosci i rzetelnosci, moge zaoferowac
    wiedze zdobyta na studiach w zakresie elektrotechniki, podstaw
    elektroniki, ukladow scalonych i mikroprocesorow. Oprocz tego posiadam
    przez lata zdobywana wiedze w zakresie programowania i obslugi sprzetu
    klasy PC, PocketPC i innych.
    Od firmy w ktorej odbywalbym praktyki oczekuje umozliwienia mi
    praktycznego wykorzystania wiadomosci dotychczas zdobytych na studiach
    jak i zapoznanie sie z realiami pracy w zakresie projektowania i
    produkcji ukladow elektronicznych. Szczegolnie interesuje mnie
    projektowanie i programowanie mikroprocesorow. (posiadam dobra
    znajomosc assemblera 80x86 i podstawy 8051)

    Na zyczenie moge dostarczyc osobiscie lub przeslac droga elektroniczna
    moje CV w jezyku polskim, angielskim lub niemieckim, list motywacyjny
    jak i programy mojego autorstwa. (w takim wypadku prosze podac
    maksymalny rozmiar listu jaki mozna przeslac)

    Z gory dziekuje za zainteresowanie.

    With best regards,
    Mirek Czerwiński
    Konkursy dla programistów gier - http://warsztat.pac.pl/mirekcz/compo/
    Najwiekszy polski serwis dla programistów gier -
    http://warsztat.pac.pl/aktualnosci.shtml