PracaGrupypl.praca.dyskusjepraktyka/staz - co w papierze opisujacym to? › praktyka/staz - co w papierze opisujacym to?
  • Data: 2004-12-29 21:33:29
    Temat: praktyka/staz - co w papierze opisujacym to?
    Od: slimak <s...@U...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Zajmuje sie serwerem znajomego a dokladniej jestem administratorem tegoz
    serwera, znajomy nic mi za to nie placi gdyz zglosilem sie do niego aby
    nabrac doswiadczenia itp serwer jest jak najbardziej sprzetem
    produkcyjnym. W zwiazku z tym ze nic za to $$$ nie dostaje chcialbym
    dostac jakis papier potwierdzajacy ze odbylem praktyke/staz u niego -
    ale naprawde nie wiem jak taki dokument powinien wygladac. Bo raczej
    chyba na takim czyms nie wypisuje sie po kolei jakimi uslugami sie
    zajmowalem czy jaki system tam byl? Czy moze pisze sie takie rzeczy?

    Znalazlem takie dokumenty
    http://www.zie.pg.gda.pl/~jcz/praktyki.html#dokument
    y ale nie wydaje mi
    sie aby te wzory nadawaly sie do mojej sprawy. Co o tym sadzicie?

    Pewnie to pytanie wyda sie wam glupie ale naprawde nie mam pojecia jak
    powinien wygladac taki papier :(

    Pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedzi.