PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca za granica

  • 11. Data: 2002-08-21 14:21:14
    Temat: Re: praca za granica
    Od: "dasher" <d...@g...pl>

    > Czyli wypada jakies 5 miesiecy w jednej robocie - gratulacje!

    dziekuje!
    faktycznie, ujmujac rzecz statystycznie tak wlasnie wychodzi
    bywalo roznie - 3 m-ce w 1 firmie, 4 w innej - ale to byly tzw.
    "przejsciowki"
    wiem,ze nie wyglada to rozowo w cv, ale jesli mam odpowiednia argumentacje
    na fakt tak czestej zmiany pracodawcy,
    nie widze problemu (kolezanki z dzialu HR w duzej firmie informatycznej w
    wawie tez nie, konsultowalem to z nimi :P
    byly powody, dla "samej zmiany" nie zmienialem

    > Poza tym "product manager" - masz szczescie, jestes jednym z tych ktorzy
    > maja mniej niz 25 lat, maja duze doswiadczenie zawodowe i juz sa
    > managerami - takich ofert w prasie jest od cholery.

    zgadzam sie, wystarczy przylozyc sie do poszukiwan, troche cierpliwosci
    szukac pracy tez trzeba umiec
    pzdrw,
    dasher

  • 12. Data: 2002-08-22 07:51:57
    Od: eReS <s...@n...address.com>

    na wszystkie posty masz piekna odpowiedz, bystra, przemyslana .....
    taki jestes madry, a pytasz jak znalezc prace w Niemczech, jak legalnie
    podjac prace w Niemczech i o jeszcze pare innych rzeczy ...
    --
    -=-=-=-=-=-=-
    ** eReS **

  • 13. Data: 2002-08-22 08:08:30
    Od: "dasher" <d...@g...pl>

    > na wszystkie posty masz piekna odpowiedz, bystra, przemyslana .....
    > taki jestes madry, a pytasz jak znalezc prace w Niemczech, jak legalnie
    > podjac prace w Niemczech i o jeszcze pare innych rzeczy ...

    nie jestem przeciez WSZYSTKOWIEDZACY.
    pzdrw,
    dasher

  • 14. Data: 2002-08-23 22:28:14
    Od: "Maura Raniecka" <m...@p...com>

    Użytkownik "dasher" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > nie jestem, jak to okresliles, typem "narwanego studenta"
    > i zdaje sobie w pelni sprawe z trudnosci jakie wiaza sie z moja decyzja
    > wiem, bo nie pochodze z wawy i zupelnie sam przyjechalem tutaj zaraz po
    > maturze kilka lat temu (i jakos sobie poradzilem)
    > wiem, ze moj wyjazd do wawy w porownaniu z wyjazdem za granice to pestka
    > (tak na marginesie: duzo juz wiem :)
    > skoro, jak napisales "te sciezke juz przechodzilem ladnych pare lat temu"
    > moze podzielilbys sie swoimi doswiadczeniami, uwagami, dla mnie wszystkie
    > beda bardzo cenne, wiadomo ze najlepiej uczyc sie na bledach... cudzych

    A czemu nie skorzystasz z pomocy AIESECu?
    przez ta organizacje prawie wszyscy moi znajomi z SGH powyjezdzali do pracy,
    wlasnie do Niemiec. I organizacja papierologii przedwyjazdowej zajmowala im
    srednio do mmiesiaca/dwoch.
    pozdrawiam
    Maura

  • 15. Data: 2002-08-24 07:38:21
    Temat: Jest trudno, ale...
    Od: "J.K. z de" <s...@N...gazeta.pl>

    Chciec, to moc...
    Masz duza motywacje wewnetrzna i to dobrze, ale ja funkcjonuje na tym rynku
    juz ponad 15 lal (jako Polak, a nie zaden tam przesiedleniec ze Slaska) i
    wiem, jak jest trudny.

    Jak to z Polski zalatwic, porady juz dostales, nie mam nic do dodania.
    Zycze powodzenia... Jesli jednak sie nie uda, to...
    Jezeli masz tam kogos na miejscu, to przyjezdzaj, zalatwiaj sobie prace na
    czarno (n budowach itd... mozna znalezc...) i dopiero wtedy szukaj pracy
    legalnej.
    Nauczysz sie jezyka, zobaczycz jak ten system funkcjonuje itd...
    Zalecam hart i cierpliwosc, bo jest naprawde trudno, mowiac lagodnie...

  • 16. Data: 2002-08-24 16:35:57
    Temat: Re: Jest trudno, ale...
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "J.K. z de" <s...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Jezeli masz tam kogos na miejscu, to przyjezdzaj, zalatwiaj sobie prace na
    > czarno (n budowach itd... mozna znalezc...) i dopiero wtedy szukaj pracy
    > legalnej.

    sorry, ale proponujesz gościowi po studiach zap.... na niemieckiej budowie
    aby po iluś tam latach załapać się na być może związane z wykształceniem
    stanowisko? ja bym w tej sytuacji wolał zostać w kraju i robić to co umiem,
    a nie nosić cegły na budowie.

    pozdrówka,
    Slavo