PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca we włoszech - czy potrzebna wiza po 1 maja?praca we włoszech - czy potrzebna wiza po 1 maja?
  • Data: 2004-04-24 08:16:40
    Temat: praca we włoszech - czy potrzebna wiza po 1 maja?
    Od: "katasza" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Chciałabym uzyskać informacje na temat wizy pracowniczej do Włoch. Czy jest
    potrzebna po 1 maja? Praca jest legalna i mam papiery z włoskich urzędów.
    Praca na okes do 9 miesiecy. Jesli potrzebna jest ta wiza, to ile trwa
    załatwianie jej i co powinnam zrobic?
    Dzieki za wyrozumiałość i pomoc, ale nie mam żadnego doswiadczenia z tym
    zakresie.
    K.W