PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w warunkach szkodliwychpraca w warunkach szkodliwych
    From: w...@o...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: praca w warunkach szkodliwych
    Date: 8 Jan 2008 12:46:51 +0100

    Witam,

    pracuję w firmie, która zajmuje się chemikaliami, dokładnie dozowaniem róznych
    kwasów o bardzo dużym stężeniu i innych róznych roztworów potrzebnych w
    procesie na linii kataforezy.

    przychodząc do tej pracy zapewniono mnie że otrzymam ubrania robocze, i kilka
    innych rzeczy których nie otrzymałem.

    obecnie jestem zatrudniony na umowę zlecenie, otrzymałem od pracowdawcy ubrania
    roboczepo osobie którą zastąpiłem na jej stanowisku (tj maskę przeciwgazową,
    okulary ochronne, 2xspodnie robocze, 1xkoszule z obciętymi rękawami,
    2xkoszulka, 1xczapka, 1x bezrękawnik, 1 x kurtka.

    Co weekend musimy przeprowadzać jakieś naprawy, czyścić elementy linii itp.

    moje pytanie brzmi: czy jako pracownik na umowie zlecenie mam jakieś prawa?

    czy mam też prawo domagać się dodatku za pracę w warunkach szkodliwych?

    czy jest to uwarunkowane jakimś przepisem w KP?

    dodam że co trzy miesiące pracodawca zmienia na swoją korzyść regulamin pracy
    tak że niedługo będziemy tylko mieli obozwiązki bez przywilejów

    pozdrawiam