PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w pradze czeskiej › praca w pradze czeskiej
  • Data: 2005-06-08 19:20:06
    Temat: praca w pradze czeskiej
    Od: Ernest Raspberry <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Nawiazalem kontakt z SUNem w Pradze w sprawie pracy jako
    inzynier ds. Unix i niskopoziomowego programowania w Solarisie.
    Zaproponowali spotkanie, pytaja o minimalne wymagania finansowe
    w euro i CZK. Nie bardzo wiem co odpowiedziec, gdyby rozmowy
    posunely sie do przodu musialbym jakos przeprowadzic tam rodzine
    (zone i 6 miesieczne dziecko).

    Nie wiem co odpowiedziec i czego moge oczekiwac, nie znam Czeskich
    realiow ani standardow w takich korporacjach. Moze ktos z Was wie
    na te tematy wiecej?

    --
    Ernest Raspberry