PracaGrupypl.praca.szukanapraca w piątki

  • 1. Data: 2004-11-10 08:21:32
    Temat: praca w piątki
    Od: "milanka abramovic" <m...@N...gazeta.pl>

    Dzień dobry,
    Mam 25 lat, studiuje zaocznie rachunkowosc. Szukam zajecia dodatkowego.
    Chetnie podejme sie przepisywania tekstow lub wprowadzania danych. Mogę
    rowniez pomóc w biurze, w księgowości. Potrafię zaopiekować się dzieckiem.

    Mogę pracować dwa dni w tygodniu (wtorki i czwartki) rano do 10:00 oraz w
    piątki i w co drugi weekend.

    Kontakt: m...@g...pl
    lub gg 1943031
    Icq 270-139-603