PracaGrupypl.praca.szukana › .praca w internecie

  • 1. Data: 2002-12-20 19:03:08
    Temat: .praca w internecie
    Od: o...@p...fm

    Chcesz zarobić na czytaniu maili reklamowych? I tak dostajesz ich mnóstwo na twój
    adres email. Firma, którą Ci polecam jest Firmą polską - zapisz się lub wyślij do
    mnie maila, to podam szczegóły. Ola
    http://www.hajc.com/signup.php?who=415e1af7ea95f89f4
    e375162b21ae38c

    o...@p...fm
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2002-12-21 07:52:30
    Temat: Re: .praca w internecie
    Od: "xxxxxx" <s...@i...pl>

    jakie mnostwo moja Panno...nie naciagaj ludzi , bo to strata czasu. A jesli
    chcesz dostawac wiecej poleconych mailii to popytaj wsrod znajomych.
    Ja wlasnie zrezygnowalam z tego cuda po tym jak co drugi dzien przychodzil
    mi 1 mail. A w przeciagu 2 miesiacow zarobilam 1,76 zl.smiechu warte...