PracaGrupypl.praca.szukanapraca w domu

  • 1. Data: 2003-08-14 11:23:33
    Temat: praca w domu
    Od: "Sylvester" <s...@2...pl>

    Witam,
    Od dłuższego czasu szukam jakiejkolwiek pracy,którą mógłbym wykonywać w
    Warszawie,okolicach
    lub w domu.Obecnie przebywam na zasiłku przedemerytalnym i ten zasiłek
    uniemożliwia mi pracę
    oficjalnie,tzn.na część etatu,umowę-zlecenie,itp.Może ktoś może coś
    zaproponować?rozumiem ,że moja
    prośba wyda się nieprzyzwoita w sytuacji,kiedy tysiące młodych i
    wykształconych nie ma pracy.
    Jestem automatykiem-elektrykiem ze znajomością elektroniki,SEP do
    1kv,komputer ze stałym łączem
    internetowym plus inne urządzenia biurowe,podstawy j.angielskiego i
    marketingu,prawo jazdy.
    Tak na marginesie chciałbym dodać moją subiektywną uwagę na temat rynku
    pracy,prognoz na
    ewentualną poprawę.Niech mój przykład będzie dla wielu wskazówką,co
    robić.W roku 1981
    mając 40 lat i dwoje dzieci próbowałem wyjechać do Anglii do
    pracy(wszystko miałem załatwione),
    ale nie przewidziałem,że p.Jaruzelski nie wyda paszportu.Dopiero w 1984 r.
    udało się wyjechać
    na kontrakt,do Iraku.
    Pozdrawiam wszystkich
    Sylvester