PracaGrupypl.praca.szukana › .praca w domu

  • 1. Data: 2003-04-16 11:03:05
    Temat: .praca w domu
    Od: a...@w...pl

    Załóż nową skrzynkę e-mail i zacznij zarabiać , za friko !!!
    Przekonaj się, że mając swobodny dostęp do internetu i własną skrzynę pocztową możesz
    zarobic pieniądze !!!
    Wystarczy że zapiszes się do odpowiednich systemów (znajdziesz je na mojej stronie),
    a będziesz codzienie otrzymywał(-a) maile.
    To właśnie za klikanie w linki zamiewszczine w tych mailach systemy płaca pieniądze !
    Chcesz się dowiedzieć jak to działa, wejdź na moją stronkę albo napisz, napewno
    odpowiem.

    a...@w...pl
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie