PracaGrupypl.praca.szukana › praca w charakterze sekretarki, recepcjonistki lub asystentki

  • 1. Data: 2003-01-16 13:34:22
    Temat: praca w charakterze sekretarki, recepcjonistki lub asystentki
    Od: "Agnieszka Ludwikowska" <k...@w...pl>

    Jestem sekretarką z rocznym stażem, skończyłam Pomaturalną Szkołe Sekretarek
    w Poznaniu. Ostatnio pracowałam w Instytucie Technik Telekomunikacyjnych i
    Informatycznych w Poznaniu jako sekretarka Zarządu. W czasie tego okresu do
    moich obowiązków należało organizowanie konferencji techniczych,
    nadzorowanie pracy biura, utrzymywanie kontaktu z klientami oraz pomoc
    członkom zarządu w przygotowywaniu i rozpowszechnianiu materiałów
    szkoleniowych.

    Posiadam wiele zapału i chęci do nauki, łatwo nawiązuję kontakty
    interpersonalne nie przeszkadza mi praca w stresie oraz po godzinach. Biegle
    obsługuję komputer, środowisko MS Windows 98/2000/XP, programy MS Office
    (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), internet oraz urządzenia biurowe, umiem
    język angielski. Moje cechy charakteru to: dokładność, sumienność,
    odpowiedzialność. Posiadam prawo jazdy kat. B, zmiana miejsca zamieszkania
    nie stanowi dla mnie problemu.
    CV prześlę na życzenie. Kontakt telefoniczny: (56) 622 35 33 lub 609 655 259
    k...@w...pl