PracaGrupypl.praca.szukanapraca w UE dla stolarza

  • 1. Data: 2005-05-22 13:40:43
    Temat: praca w UE dla stolarza
    Od: "MIP" <m...@p...pl>

    Witam,
    Chodzi o stolarza z odpowiednim wyksztalceniem i doswiadczeniem ktory u mnie
    w domu robil pare robot i pracowal tez w Warszawie, tak ze wiem ze jest
    dobry, bez nalogow i ojciec rodziny. Mieszka na wsi, nie ma internetu i
    prawie nie zna angielskiego. Probuje w jego imieniu wysondowac czy sa jakies
    mozliwosci na conajmniej kilkumiesieczny kontrakt w UE, bo choc brak
    znajomosci jezykow to przeszkoda to dobra znajomosc obrobki drewna to dzis
    dosc rzadka umiejetnosc. Prosze o kontakt emailem i w razie czego podam
    telefon do zainteresowanej osoby.

    Mirek