PracaGrupypl.praca.szukana › .praca w Internecie

  • 1. Data: 2002-12-03 08:03:40
    Temat: .praca w Internecie
    Od: w...@o...pl

    Szukam pracy związanej z Internetem. Mieszkam w Warszawie. Mam superszybkie, stałe
    łącze, drukarkę, kamerę internetową. Jestem otwarty na różne propozycje. Godny
    zaufania.
    Mail. w...@o...pl

    w...@o...pl
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2002-12-22 01:34:48
    Temat: Re: .praca w Internecie
    Od: m...@h...com (John Attenborough)

    w...@o...pl wrote in message news:<ashogs$gii$53@okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> [...]
    zaufania.
    > Mail. w...@o...pl
    >
    >Ok, ja tez proponuje czytanie emaili reklamowych, tyle, ze firma jest
    amerykanska, placi w $ czekami (lub PayPal'em) i za aktywnosc placi
    dodatkowo
    $100 za zapisanie sie +$25 za KAZDEGO referala(na wszystkich
    poziomach). Ilosc referali nieograniczona. Czlonkowie z Polski mile
    widziani. Finansowy potencjal nieograniczony. Jesli jestes
    zainteresowany wyslij email do m...@h...com po instrukcje.

    > tez Ola

    p.s. Jak stoisz z angielskim bo mam kilka innych propozycji,
    powazniejszych?