PracaGrupypl.praca.szukana[praca.regiony.org] Tłumacze językowi ...

  • 1. Data: 2005-06-06 09:36:28
    Temat: [praca.regiony.org] Tłumacze językowi ...
    Od: "regiony_org" <i...@r...org>

    === Giełda Pracy - Praca - Job ===

    ==== www.praca.regiony.org =======

    RSS - RDF:
    http://regiony.org/B2Bforum/rdf.php
    -----------------------------------

    Tłumacz jęz. francuskiego poszukuje:

    WROCŁAW lub okolice (język francusk

    Szukam stałej pracy we Wrocławiu lub okolicach jako nauczyciel/lektor języka
    francuskiego lub w firmie z kapitałem francuskim (w dziale sprzedaży,

    logistyki lub zaopatrzenia), ewentualnie jako tłumacz (możliwa praca zdalna).
    Posiadam wykształcenie wyższe oraz doświadczenie zawodowe.

    szczegóły kontaktowe: [ praca.regiony.org ]

    www.regiony.org/B2Bforum/viewtopic. php?t=856

    ---

    Tłumacz jęz. serbski, chorwacki, węgiersk, polski

    Poszukuje:

    Władam biegle j. polskim i j. węgierskim. Posiadam dobrą znajomość j.
    serbskiego i j. chorwackiego oraz podstawową j. angielskiego. Jestem
    dyspozycyjny i otwarty na wszelkie propozycje. Poszukuję pracy - najchętniej
    jako tłumacz, lub firm którymi wykorzystam swoją znajomość językowich.

    szczegóły kontaktowe na: [ praca.regiony.org ]

    www.http://regiony.org/B2Bforum/vie wtopic.php?t=833

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl