PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca na wlasny rachunek a wojsko

  • 1. Data: 2002-09-09 23:00:02
    Temat: praca na wlasny rachunek a wojsko
    Od: "Wolfmaster" <w...@t...pl>

    Heja!!!

    Czy orientuje sie ktos jak wyglada taka sprawa:
    mam na siebie zarejestrowana dzialalnosc gospodarcza i czy w takim wypadku
    moze mnie WKU powolac?
    no bo jak mnie wezma to firma pada.

  • 2. Data: 2002-09-10 05:39:12
    Temat: Re: praca na wlasny rachunek a wojsko
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <alj917$t9a$1@news.tpi.pl> Wolfmaster napisał(a):
    > Czy orientuje sie ktos jak wyglada taka sprawa:
    > mam na siebie zarejestrowana dzialalnosc gospodarcza i czy w takim wypadku
    > moze mnie WKU powolac?
    > no bo jak mnie wezma to firma pada.

    Mogą, chociaż daje to pewne nieoficjalne możliwości, np. mój znajomy z firmą (10
    pracowników) opowiedział pani w WKU co się stanie, jeśli go powołają, no i szczerze
    zatroskana staruszka przytaknęła i wepchnęła jego papiery gdzieś głęboko w kąt. ;)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/