PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca na czarno

  • 1. Data: 2003-10-05 06:25:03
    Temat: praca na czarno
    Od: "Joanna" <a...@a...waw.pl>

    Witam
    Od trzech miesiecy pracuje w jednej z warszawskich restauracji,kiedy
    odbywałam rozmowe kwalifikacyjna,wszystko zapowiadało sie super.Miałam miec
    umowe o prace i zarabiac 1000zł minimum.
    i na tym staneło,od 2 miesiecy prosze ja o umowe i dostaje odpowiedz ,ze
    zapomiała,ksiegowa nie ma dla niej czasu,lub ze juz ma ta umowe tylko trzeba
    jeszcze ja trzeba podpisac,ale na słowach sie konczy.
    nie mam sił juz sie o nia prosic!!
    oprocz mnie pracuja tam jeszcze dwie dziewczyny,studentki one pracuja 4
    miesiace i tez nie dostały umowy,a tez cały czas ja naciskaja i nic!
    nie wiem co moge zrobic w takiej sytuacji,ma ta restauracje od niedawna a
    juz kreci!!!!
    prosze o poradę

    pozdrawiam