PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanapraca jako pracownik poczty e mail zatrudnie kilka pierwszych osob

  • 1. Data: 2009-12-09 11:42:32
    Temat: praca jako pracownik poczty e mail zatrudnie kilka pierwszych osob
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Jestes bezrobotny chcesz pracowac na dluzszy okres
    mam prace dla Ciebie, Nie za 5 czy 10 tysiecy na msc bo to bujda
    nie sluchaj tych bzdur co pisza w internecie. Ja mam
    realne pieniadze dla Ciebie, napisz do mnie a dowiesz sie
    ze mozesz zarabiac, czekam liczba miejsc ograniczona.
    Odpowiedz na e maila a dostaniesz prace: t...@o...pl

  • 2. Data: 2009-12-17 20:47:19
    Od: "Waldii" <c...@a...pl>

    praca jako pracownik poczty