PracaGrupypl.praca.szukana › praca jako pielęgniarka

  • 1. Data: 2003-08-16 15:53:39
    Temat: praca jako pielęgniarka
    Od: "Mariusz" <a...@z...pl>

    Witam.
    Szukam pracy jako pielęgniarka.Interesuje mnie praca na umowę zlecenie lub
    na etat.Wyłącznie Kraków.
    Mój adres to ;m...@i...pl
    Alina

  • 2. Data: 2003-08-16 17:20:45
    Temat: Re: praca jako pielęgniarka
    Od: "Biuro Reklamy.org" <b...@r...org>

    UWAGA !!!
    Jesli jesteś wykwalifikowaną pielegniarką, znasz dobrze język angielski >>>
    napisz do nas.
    Jeśli nie znasz angielskiego >>> to też niewielki problem, napisz, a napewno
    znajdziemy wyjście...
    Jesteśmy w stanie pomoc wypelnic wszystkie aplikacje zwiazane z wyjazdem,
    pobytem.
    Więc jeśli myślisz tylko o swojej przyszłości w USA >>> skontaktuj sie.
    Zespół Reklamy.org