PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca i zycie w Holandii › praca i zycie w Holandii
  • Data: 2006-03-16 18:34:07
    Temat: praca i zycie w Holandii
    Od: SKiBA <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Pozwalam sobie zarekomendowac mój serwis:

    http://www.skiba.nl/Holandia/

    Czyli wszystko o Holandii i Holendrach.

    W obecnej chwili, gdy Holandia otwiera swe granice dla polskich
    pracowników
    ta strona stanie sie bezcennym zródlem wiedzy o tym kraju, jego
    mieszkancach i róznic kulturowych.

    Mam nadzieje, ze ten serwis choc troszeczke pomoze polskim -
    coraz liczniejszym - emigrantom zrozumiec naród Holenderski
    i poznac kraj w którym zyja a takze pomoze turystom
    z Polski poznac piekno tego kraju.

    Wkrotce chce rozwinac serwis o wiecej polsko-holenderskich aspektow
    jak na przyklad o sladach po Holendrach w Polsce.

    Szukam takze partnerów do rozwiniecia serwisu w celach komercyjnych.

    Pozdrowienia

    Andrzej
    skiba.nl
    SKiBA