PracaGrupypl.praca.szukana › praca - grafik - zdalna

  • 1. Data: 2004-04-07 00:26:50
    Temat: praca - grafik - zdalna
    Od: "Krystian Tarajkowski" <k...@n...pl>

    Witam!
    Chciałbym polecić swoje umiejętności w zakresie tworzenia stron
    internetowych (od profesjonalnego projektu, a kończąc na rozbudowanym
    mechaniźmie w PHP, jak i również prezentacji Macromedia Flash).
    Moje doświadczenie oparte jest na siedmioletnim istnieniu na rynku.
    Pracowałem dla takich firm jak: Gammanet, czy Super Media, dzięki czemu mam
    dostęp do potężnego zaplecza specjalistów i narzędzi.
    Więcej mogą się Państwo dowiedzieć pod adresem:
    http://www.antraxis.neostrada.pl

    Pozdrawiam
    Krystian Tarajkowski
    k...@a...neostrada.pl